I arkivet

Det är kul att kolla igenom kategorier och backa tillbaka och se vad man skrev och tyckte om saker och ting för en tid sedan. Jag kollade igenom min Skol kategori häromdagen och hittade detta inlägget. Första gången jag ritade i Illustrator. Inlägget är publicerat 15:43 och jag hade suttit med den illustrationen sen 12:45, vilket blir 2,5 timme. Idag tar en Illustration av det slaget runt en - en och en halv timme att göra. Kul att märka att man blivit bättre och utvecklats. Även om man inte alltid märker det (:


Min första Illustration på Bill (ej klar, för att se den klara klicka här)


och den senaste (:

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Kudos för att du vågar! =) Tungan är snyggt, tror du skulle passa i det!



Du är så duktig på sånt! Jag gillar faktiskt den ofärdiga bill, den ser så abstrakt ut =)

2009-08-14 @ 22:17:55
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Egzona

coola bilder!

2009-08-15 @ 23:12:26
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0