Nananananananaaaaa

Viktor har kommit hem med min väska nu. Ska packa upp den ikväll. Imorrn sticker jag till jönköping som det ser ut nu. Kan hända att jag åker på tisdag istället, men tror inte det. Stannar där till helgen innan jag beger mig hemåt igen.

Jag lyssnar på Thåström. Den enda skivan som är i mitt rum just nu. Älskar't, och snart ser jag honom live igen! Yes!

Har varit ute med mams, paps, bror och farbror. Åkt MC och vespa. I två timmar, kom nyss hem. Ska snart gå upp och lägga över lite bilder ifrån min farbrors dator som jag letat efter hur länge som helst. Är ifrån ett läger för två år sedan. Smart av mig att ge dom till min kusin.

Nu blir'e fika och sen blir det Casanova på fyran. Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0