Die Mauer - Joakim Thåström


Jag får rysningar, på riktigt. Detta är ifrån en spelning den 25 oktober 2008. Fantastisk låt skriven av en fantastisk människa. Jag vet att jag skrivit om det förut, men Thåströms röst är magisk. När han kör denna låten svävar jag på moln. Jag kan knappt sjunga med för han är så himla magisk. Det märks verkligen att han har en speciell relation till denna låten. Det hörs i hans röst och det märks på hans kroppsspråk.

Jag måste lägga in några videos till.

Du ska vara president, live med Imperiet 1988.


Staten och kapitalen - Ebba Grön
(inte jätte bra ljud..)
från Ebba the movie


nu ska jag ut och gå (:

Kommentarer
Postat av: felicia<3

ebba grön äger fins inget bättre!!!!!!

2009-08-28 @ 17:38:29
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET FINNS INGET BÄTTRE EN JOAKIM!!!!!!!!!!!

alla grupper han är med i och när han sjunger solo är han bara sååååååå underbar!!!!!!!!!!!!



älskar din blogg<3

2010-06-17 @ 11:03:04
URL: http://lovemichaeljackson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0