Deskop

Jag satt och funderade mycket på skrivbordsbakgrunder. Jag gillar att göra egna, men det är sällan som jag använder dom jag gjort. Av alla dom jag har gjort har jag bara använt denna och denna. Annars använder jag mig bara av bilder som bara ändrat contrasten och eventuellt lagt till något litet, som dess nedan:



Just nu ser mitt skrivbord ut så här:
Jag är väldigt pedantisk när det gäller min dator, jag hatar att ha många ikoner på skrivbordet. Jag har precis allting i mappar, som är jätte välsorterade och lätta att hitta i.

Hur ser era deskops ut? Byter ni ofta ut era bilder?
Jag byter kanske varannan vecka, om ens det. en bild hade jag i flera månader. Min absoluta favoritbild.
Nu ska jag kolla på Tyra Banks show och äta lite mat. Taco. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Leo

Jag är likadan som du. Jag hatar att ha många ikoner, och så måste jag sortera allt i mappar/radera onödiga bilder.. Annars blir det så himla jobbigt för mig.

2009-08-28 @ 15:53:13
URL: http://tomschica.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Jag är lika pedantisk. Jag har bara papperskorgen på skrivbordet och eventuellt någon bild som jag håller på med för tillfället. Bakgrunden byts ut då och då, har varit Tokio Hotel det senaste halvåret för tillfället har jag en av de senaste bilderna - då Bill sitter i en bil.

2009-08-28 @ 15:56:14
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Mariam

Så ser mitt skrivbord också ut! Kul. :)

2009-08-29 @ 01:38:38
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0