wir haben Angst und sind allein Gott weiss ich will kein Engel sein

Jag har varit på aerobics idag och jag trodde att jag skulle dö. Det var helt okej faktiskt, men jätte svårt. Sen fick man så klart några hurtiga jävlar framför sig som gjort rörelserna typ 1000 gånger förut. Jag ville bara skjuta på dom med paintboll gevär. Ledaren var också en hurtig jävel (så klart). Det var bra, men hon var så förskräckligt glad att jag bara blev irriterad. Tänkte på det många gånger under passet så att jag tappade bort vart jag var någonstans och Alex hoppade in i mig ett X antal gånger :P
Sitter och nöter Stad i Ljus med Tommy Körberg, Tokio Hotel och Rammstein på hög volym. Bra kombination tycker jag. Världens bästa blandskiva. Jag gillar den. Om en stund ska jag och Alex över till Jakob. Det blir lite fest där. Jag ska inte dricka så mycket, försöker dra ner på det. Gick inte så bra sist, men gången innan det gick det bra. Lite alkohol håller demonerna borta, och både mig och alla andra i min omgivning betydligt gladare. Tack och lov har jag lärt mig vart gränsen går.

Nu ska jag göra mig iordning.
Har inte spenderat en spänn idag faktiskt. Väldigt nöjd. Med tanke på att jag och Alex har varit på A6 två gånger idag, och en gång med Anna, och båda två kom hem med en massa kassar medan jag kammade hem noll. I skoaffärerna gick jag bara och tänkte "jag borde tycka skor är kul, men det gör jag inte"
Jag har hittat mina ideal skor och jag tänker inte släppa dom. Jag pratar självklart om mina converse ;)

Ha en bra kväll så hörs vi imorrn. Blir bara plugg i helgen. Måste plugga ikapp.
Och en ny design kommer garanterat att dyka upp. Jag trivs inte med denna, alls.. tyvärr. Vill någon ha den är det bara att hojta till :P

Vi ses i dimman, küss

Varför kan inte min skit kropp bara sammarbeta med mig? Varför måste den alltid krångla, värka, göra ont, eller bara knaka? Alltid och hela tiden. Jag är så trött på det så jag snart börjar att gråta.

Kommentarer
Postat av: victoria söderlund wahlström

Ja, det måste vi verkligen göra. Hade varit as kul alltså! ;D

L Ä N G T A R !!?!?

2009-04-24 @ 22:28:57
URL: http://victoriasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0