Ny design (igen!)

Ja, jag vet att jag byter ofta, men jag lovar att denna kommer att vara kvar ett tag.
Jag trivs mest med svart, så då får det bli det.

Förlåt för att jag inte bloggar så mycket just nu, men jag har mycket i skolan. Och jag måste försöka hänga med och framför allt - komma ikapp. Jag hoppas att ni förstår det..

Det är verkligen söndag idag, och vart är solen ifrån igår? Den lurar bakom moln! Jag har fastnat framför trean nu. Jag har sett Fab 5 och nu är det Project Runway. håller på att koka vatten, ska göra koksaltlösning och doppa ner örat i det. Jag hoppas verkligen att det hjälper, för jag tänker verkligen inte ta ur den.

Jag sitter och skissar på förslag till logor och pictogram till projektet i skolan.
Det går sådär. Men nu har jag äntligen kommit på en idé och ska skissa vidare på den.
Det är inte kul att ha idétorka mitt i ett projekt - INTE KUL.

Jag ska sätta mig framför teven och lägga örat i blöt i femton minuter.
Vi hörs kanske senare.


Johnny Depp och Tim Burton.
En fantastisk duo.


"I'm gonna shove it. And love it. And dance around above it!"




Kommentarer
Postat av: Kristine

Japp, jag har läst alla böckerna :) Sträckläste mig igenom hela serien XD Men läs den senaste, den är grym!

2009-04-26 @ 15:40:24
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: MIRRE

snygg snygg design :D Alltid roligt att komma in och se någonting nytt !!

2009-04-26 @ 16:40:12
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0