Trött!

Jag blev precis väckt av pappa. Efter att ha kommit i säng runt tre så var inte det så jätte uppskattat. MEN, om en timme ungefär ska jag få åka motorcykel med min farbror, det är bland det bästa jag vet. Så det var ju positivt i alla fall.

Kan meddela att Mirres hemsida snart är klar, och att ni borde få se den redan idag, om allt går som det vill..
Det är fredag idag, va?

Dagarna smälter ihop. Åh, jag vaknade med Bills underbara stämma i huvudet. Har ingen aning om vad jag drömde, men troligtvis något bra.

Neh, nu ska jag leta fram mammas gamla skinnbyxor (dom är inte så snygga som man kan tro) och låna lollos mcjacka. Det är ju kallt att åka i bara chinos och kavaj. Åh, vad skönt det ska bli!!

Vi hörs lite senare, nu ska jag gå och röja upp lite bland choklad kyckling och chokladharar armén som mamma har byggt upp i burspråket. Dom är hur många som helst, men jag måste ha något till frukost (:

kanske tar en macka också, nu vaknade min bror. jag ska gå och reta honom lite.
Küss

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Ja preci, det räcker med en väldigt väldigt liten, bara siffrorna.. egentligen bara så att den är för min skull men andra kan ju självklart också se men som sagt den ska vara liten.. det kan stå Visitors: 456 typ.. :D HAha. ja men ring mig sen då, jag är på bussen nu så log on msn! så tjötar vi lite ;)

2009-04-10 @ 11:03:46
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0