They sing out in chorus, Marching along, As their song fills the air.

Gummi Bears!!
Bouncing here and there and everywhere.
High adventure that's beyond compare. They are the Gummi Bears.

Ja, den ligger på min iPod, och varför den gör det har jag ingen aning om. Men adressen som visas under låter har något med Bill och Tom att göra, så jag antar att jag hittat den på någon sida, och varför jag tagit hem den vet jag verkligen inte. Den är lite charmig ändå. Har den tydligen på ryska, tyska och svenska också.
Heja Sverige!

Sitter just nu i skolan, "skissar på logga" heter det officiellt, inofficiellt heter det "dötid".
Jag har haft en dejt med min projektgrupp nu i alla fall, och vi har pratat ihop oss. Nu känns det helt okej.

Jag borde känna mig sjukt stressad, men jag har inte riktigt insett hur mycket jag har att göra ännu.
Anna är som en speedad studsboll och kommer väl snart att bryta ihop. Hon är stressad både åt sig själv och i mitt ställe. Hon försöker få mig att inse hur mycket jag egentligen har att göra, men det går inget vidare.

Ikväll ska jag göra en uppgift som skulle varit inlämnad för en månad sedan (oj, deadline var 10 mars!). Dåligt - mycket dåligt. Men jag upptäckte precis att man fortfarande kan lämna in den, så jag måste fixa den ikväll. Det är en layout som lärarn har gjort i datorn och som jag ska programmera i Visual Sutdios. Jag vet ju hur jag ska göra, men har inte riktigt fått tummen ur och gjort det ännu.

Nu blir det rammstein, Volbeat och In Extremo för hela slanten. Är lite på sådant humör just nu.
Neh, nu ska jag göra en labb som jag inte gjort ännu. Väntar på att Anna ska komma tillbaka så att vi kan göra den tillsammans..
Hörs ikväll när jag kommer hem. Det kan dröja ett bra tag till dess...

küss

Kommentarer
Postat av: victoria söderlund wahlström

Det låter bra, för då finns det någon som man vet kommer att gå åtminstonde. Köa i timmar, vilja stå och skrika och gapa till ett underbart band! Härligt!?



Antagligen kommer vi väl ses där då, då blir de att rusa till skiv butikerna för att införskaffa den. =)

2009-04-23 @ 14:36:28
URL: http://victoriasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0