Påskafton!

God morgon.
Kan börja detta inlägg med att meddela att jag är riktigt piss trött. Vaknade för 20minuter sen, och inatt somnade jag inte förrän halv tre.Senast som jag vaknade så här tidigt var när jag var i Helsingborg och klev upp vid den sjuka tiden 6.00..

Inatt kunde jag inte sova helt enkelt, och min katt låg och snarkade - jätte högt. Det är helt otroligt hur en sådant litet djur kan låta så mycket..

Jag och pappa ska snart åka och handla, det brukar sluta i lite småkaos. Vi brukar alltid köpa fel saker, eller för lite av någonting. Vi ska till världens värsta affär, hjertbergs. Jag hatar den affären. Men man plöjer ändå igenom den ganska så smärtfritt..

Idag ska vi äta någon slags påsklunch, och ikväll ska jag eventuellt in till stan. Jag har inte bestämt mig för om jag ska vara hemma ännu eller inte.

Elin kommer hem en sväng idag (:
Neh, nu fick jag ett ont öga på mig, vilket betyder att jag måste klä på mig riktiga kläder. Det ser varmt ut ute..
Skönt iofs..

Ha en bra dag, får se när jag skriver härnäst.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0