I've seen your face before

Hello leute!
Leute är mitt nya favoritord. Det ligger så bra i munnen. Inte sant? Leuuuuuuuuuuute. Me like.
Det är för bövelen söndag idag, men det har faktiskt varit en helt okej dag för att vara söndag. Har suttit med Mirres hemsida en stund nu och nu har jag kommit en bra bit på vägen. Jag har bara småsaker kvar, eller ja, småsaker som är jätte pilliga, men jag tycker bara det är kul! Förhoppningsvis är den klar snart, och då ska jag visa den för er. Är så glad för att hon frågade mig (:

Sitter och smygkollar på TV:n, en callgirls dagbok. Säsong två. Föredrar faktiskt säsong 1, men denna säsongen är helt okej. Britter kan göra tv dom!

Ska försöka lägga mig i någorlunda tid idag, jag har föreläsning klockan tio imorrn och slutar 11.45
På tisdag går jag 08.00-09.45, och har labb mellan 13.00-16.45, men jag kommer antagligen att göra labben hemma.
På torsdag har jag det där jävla matteprovet. och sen kan jag åka hem över påsk.

Nu ska jag fortsätta med mirres hemsida, och sen ska jag sitta lite i word och skriva ihop en novell.  Vi hörs imorrn, küss
leeeeeeeeeuuuuuutttteeeee :D





Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, jag älskar också leute!! Har alltid gjort!



Men du! Jag behöver din hjälp desperat!! Det gäller min design. JAg funderar nämligen på att flytta till devote, men jag behöver lite hjälp med att flytta min design till min blogg till devote så att det ser så likt ut som möjligt som det gör på blogg. Tror du att du skulle kunna hjälpa mig med det? Jag har gjort ganska mycket men behöver hjälp med lite detaljer. Är inte så bra på sånt här men html-koder eller vad det nu är.



Min blogg på devote heter byebba.devote.se



Om du orkar så får du jättegärna hjälpa mig!

Kramar!<3

2009-04-05 @ 22:34:18
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gud va snällt av dig! Värsta lättnaden!

Jag har skickat ett mail til dig nu. Om det är något som du inte fattar på devote så kan du fråga mig så kan vi se om jag vet det. Är ju ny där också, men vi får se hur det går:P

Kramar!<3

2009-04-05 @ 22:53:57
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Leonita

Åh, älska dina bilder (:

2009-04-06 @ 12:37:36
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Leonita

Och din nya design! :D

2009-04-06 @ 12:37:51
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Egzona

Vackra bilder!

2009-04-07 @ 21:46:46
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0