In zimmer 483

Jag håller på att göra om här lite grann. Försöker göra en lite mer ljusare design, då de flesta av mina designer varit svarta. Helheten får ni nog se ikväll, eller åtminstonde i helgen. Tack till alla er som gett mig så fina kommentarer, det värmer mitt annars så kalla hjärta <3

Jag är riktigt, riktigt trött. Men vi har varit duktiga idag. Jag och Alex blev äntligen klara med Labb två i morse (som skulle varit klar för flera veckor sedan. "Oj, är ni bara på labb två? Då ligger ni liiite efter" Säger du det?). Och var riktigt nöjda med labb fyra. Vi kom riktigt långt, och folk frågade oss om hjälp. Det har nog aldrig någonsin hänt förut, haha. Jag gillar den kvinnan, hon är så himla underbar. Puss på dig, baby!

Jag försöker att inte somna, det går inget vidare. Dom försöker få med mig ut ikväll, men jag har varken pengar eller ork till det. Är inte supertaggad. Solen lyser, men det är kallt ute. Jag frös förut, det var verkligen svinkallt! Men jag ska snart ut och gå.  Efter att jag lagt mig ner på soffan en stund (:
Jag älskar min webcam, det kanske ni har märkt. Stackars er som måste stå ut med alla halvkassa bilder, men jag gillart, och då får ni stå ut med det (: Küss, så länge!

Kommentarer
Postat av: Martin

Gnäll inte! :P

2009-04-17 @ 17:37:51
URL: http://blogg.boeckling.se
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Jag gillar din design. ;) TH överallt <3

2009-04-17 @ 20:29:33
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Jag har hundratals favoritfotografer hihi! Några porträtt och några andra osv... :)

2009-04-17 @ 21:20:27
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0