If you want a doctor, I'll examine every inch of you.

Jag älskar den låten. I'm your man - Leonard Cohen. Jag älskar texten, och jag älskar verklligen hans röst. Fabolous!
Jag är riktigt ärtigt (är det ens ett ord?) trött! Jag kunde inte sova i natt och jag har mått konstant illa sedan igår morse. Jag hoppas att det snart går över.

Det är mulet ute, det är bara för att det är påsk. Brukar det inte vara kasst väder på påsk?
Min bror fyller år på söndag. Han kommer att få frukost på sängen och det betyder att jag måste gå upp tidigt och gratta honom. Det finns två personer som kan sova hur länge som helst om vi inte blir väckta och det är jag och min äldre bror. Fast jag är nog värst nu för tiden. Det kan ju bero på min dygnsrytm, Men jag har ingen aning *vissel vissel*

Jag ska nog dra mig ner till bibblan sen, låna lite notböcker och plugga matte. Jag har matteprov imorrn och jag är kass på att plugga till prov. På riktigt, urdålig verkligen.

Min internetuppkoppling är helt dum i huvudet också. Krånglar som satan, rätt som det är loggas jag ur och kan inte göra något på internet. Lite, LITE frustrerande.

Imorrn ska jag hem till mams och paps och Zeldis.
Hörs senare, küss


And if you've got to sleep
A moment on the road I will steer for you

And if you want to work the street alone
I'll disappear for you

If you want a father for your child
Or only want to walk with me a while
 Across the sand

Im your man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0