Hemma.

Alltså, jag är inte jätte intresserad av religion, men jag har nyss stått och pratat med en kille om just detta i två timmar. Han hette Emanuel, och jag berättade saker för honom som jag inte ens sagt till mina närmaste vänner. Jag gillade faktiskt att diskutera med honom. Han var bra att prata med.

Jag har haft en helt okej kväll. Just nu känns den lite osäker och jag vill helst inte vara själv, men det är okej som det är nu ändå... det är lungt..

Imorrn ska jag upp runt ett och spela twister med Alex vid vätter stranden. Håll tummarna för mig inatt.
Natten*
Ja, jag vet att jag är förbannat töntig.

Sonne - Rammstein.

Kommentarer
Postat av: Randy

Gillade din design!

2009-04-25 @ 17:29:55
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0