Fuck you is the magic word. We're all living in Amerika, Amerika is wonderbar.

Sitter och lyssnar på Amerika med Rammstein. Den engelska versionen, har aldrig hört den förut men jag tycker den är skitrolig! Jag älskar'n! Ikväll ska jag sno lite musik ifrån viktors dator. Han har ju 99red ballons med Nena, den måste jag bara ha. Jag älskar Nenas accent. Lyssna bara på den:



Jag har städat rummet. Viktors kalas börjar snart, mormor är här och jag tror att jag hör Elins röst också. Borde kanske gå ut och hälsa.

Jag har ingen aning om vad jag gjorde igår egentligen, eller jo, det vet jag ju, men jag har en massa rivsår och skärsår överallt. Undrar vart det kommer ifrån, på riktigt. Ikväll kommer min storebror hem!! Det ska bli kul att träffa honom, jag saknar honom jätte, jätte mycket!!

Jag ser sjuk ut. Alltså, mina mörka ringar under ögonen är mörkare än mörkast, mina ögon är glansiga och ja.. jag tror att jag håller på att bli sjuk. Kan bero på att jag inte sovit så bra på några nätter, men jag har iiiingen aning.

Neh, nu måste jag gå och vara lite social. Tar ett djupt andetag. Åh, just det, jag gjorde ett snyggt försök till videoinlägg, men jag tror inte att det blev så bra, hade så himla tråkigt förut när jag var ute och gick så jag pratade på om allt och absolut inget intressant. Vi får se om det publiceras eller inte.
Vi hörs senare!

When I'm dancing, I want to lead, even if you all are spinning alone, let's exercise a little control.


Kommentarer
Postat av: MIRRE

RAMMSTEIN!!! ;D det är gött sofia!

2009-04-12 @ 19:16:56
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0