Besöksrekord.

Haha, inte helt oväntat efter Mirres länk till min blogg. Kul att så många kom hit idag, och hoppas att de flesta av er stannar kvar och lyser upp mina dagar.

Jag, Charlotte och Viktor har varit på bio. Vi såg på Män som hatar kvinnor, och den var verkligen helt okej! Jag gillade verkligen den filmen. Den kändes inte så typsikt svensk, faktiskt. Jag brukar ha väldigt svårt för  svenska trillers, deckare och sånt, men denna var som sagt helt okej.

Gillade Noomi Rapace. Jag har alltid tyckt att hon varit väldigt vacker. Men jag tänkte hela tiden på Bill, för hon hade samma frisyr och påminde verkligen om honom i vissa vinklar. Hade inte läst böckerna, och tror inte att jag kommer att läsa dom heller..

nu ska jag äta.
imorrn ska jag upp tidigt! runt nio och handla mat, det är helt galet... suck.

hörs senare. eventuellt.
küss

Kommentarer
Postat av: Ebba

VA!! Det har jag helt missat! Finns det några bilder på det eller är det fortfarande ett rykte?

2009-04-10 @ 21:28:14
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Ebba

Nu har jag sett bilderna på massa olika bloggar. Tror faktiskt att det kan vara riktigt snyggt!

2009-04-10 @ 22:34:07
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Ebba

Jag med, verkligen! Blir het tokig när man inte får reda på någonting! Allt är så luddigt!



Gattis till besöksrekordet;)

2009-04-10 @ 22:38:24
URL: http://www.byebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0