Att gå och lägga sig är inte riktigt min grej..

Det bästa jag vet är att göra någon glad. Att känna någon annans glädje kan jag leva på hur länge som helst.

nu börjar jag bli riktigt trött, men kan inte riktigt gå och lägga mig ännu. kan helt enkelt inte slita mig. men NU ska jag göra det. avslutar med några supersexiga bilder som jag tog nyss, och som vanligt är jätte dåliga, haha. imorrn är jag ledig. ska försöka träffa anna, har inte gjort den än, och det känns lite dåligt - mycket dåligt om jag ska vara helt ärlig. förlåt, babe.




Guten nacht, leute!



Kommentarer
Postat av: Kristine

svar: Jo det är ni visst det! Så tyst nu :P

Det är väldigt skönt med lov :) Fast jag måste plugga ändå, men det går inte så bra :/ Stackare, men du blir lite ledig i alla fall :)

2009-04-08 @ 09:24:59
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0