Skissteknik.

I skolan idag hade vi en seg föreläsning (som jag nämnde igår) om skissteknik. Sedan skissade vi lite flaskor och frukter och sådant. Det var faktiskt väldigt roligt, jag sysslade mycket med sånt när jag var liten - då ritade jag av i princip allting som jag såg.

Det märktes och kändes att det var på tok för länge sedan jag sysslade med sådant, men jag måste säga att resultatet faktiskt blev ganska bra. Ska se om jag kan försöka få in det i datorn någon dag.

Alex, Anna och Fredde följde med mig hem och vi satt lite med matten, och till slut tror jag att alla förstod det mesta. Martin kom och hjälpte oss, han är bäst på sån skit ;)

Lyssnar på 'Til we die med Slipknot. Jag gillar den låten skarpt. Det är Palms förtjänst. Vi lyssnade på deras skiva i bilen förra fredagen när han körde till Skövde.

I morgon står matte på schemat. Och jag och Anna ska till myrorna, H&M (operation nya jeans) och till diverse gym och grejer för att spana in lite priser och sånt. Vi ska flänga lite i hela Jönköping med andra ord. Förhoppningsvis sticker vi en sväng till Mediamarket också (:

Ska kolla upp badmintonen också, det rycker i fingrarna och det var så himla länge sedan jag spelade.. Saknar det faktiskt lite ibland.

Livet är bra just nu.
Nu ska jag spela Sims.
Küss

Kommentarer
Postat av: Martin Larsson

you know it!

2008-09-08 @ 18:51:47
URL: http://blogg.boeckling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0