Shiet..

Jag är helt slut, allvarligt talat. I morse hade jag "prov"  i matten - eller vad man ska kalla det. Man fick bara ha ett fel, och därför tror jag att jag är körd. Men under kan ske.

Sen stack vi hem till alex och åt toast och småkollade lite på smallville. Sen inledde vi operation myrorna och hitta byxor. Vi har flängt över halva stan. Vi åkte till ett frisörgymnasium och kollade priser, vi åkte till H&M och hittade (faktiskt) ett par sjukt sköna byxor - som så klart är alldeles för stora, men det är det som får mig att känna mig mindre. Hittade också ett par byxor på Gina Tricot. Åt på McDonalds (igen!) och gick runt i varenda affär vi såg i princip. Vi har flängt runt i 5,5 timmar. Det är helt stört för att vara mig..

Jag ska snart ut och gå, tänkte jag. När det håller upp lite. Det har regnat hela dagen. Mitt huvud är tungt, och det är skönt att vara ledig imorrn.

Får se vad som händer i helgen, om jag stannar kvar här eller inte.
Küss*

Ps. Jag är äntligen frisk! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0