Komm zurück, nimm mich mit



Jag lyssnar på In die Nacht. Den går på repeat och den får mig att tänka. Den är otroligt vacker.

Jag känner mig lite ledsen, faktiskt. Och väldigt falsk. Jag vill stänga ute min fantasivärld, men den tränger igenom den mur jag försöker att bygga upp runtomkring mig. Folk har alltid sagt att jag måste kunna lita på människor. Att jag måste våga släppa in människor. Det har alltid varit mitt problem, och jag försöker verkligen att jobba bort det. Det går långsamt, och trögt, men det är på gång. Jag tänker på alla gånger som folk har försökt trösta mig, utan att det lyckats. Hur dom försökt lugna ner mig och hindra mig från saker. Man har alltid försökt att hålla mig tillbaka. Jag kan inte låta bli att tänka på hur allting kunde varit. Om alla mina tankar hade slagit in, vad hade min familj tyckt om mig då? Jag börjar komma in i en period där jag inte vill vara omtyckt av någon. Jag tycker inte att jag är värd det. Fan.. jag tror aldrig att jag kommer att sluta försöka fly från den jag verkligen är. Nevermind.

Nimm meine Hand. Wir fangen nochmal an. Spring nicht


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Sötnos!!!

2008-09-25 @ 16:42:29
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0