Yeah.



Jag tror att jag klarade matten. Pratade med några efteråt och dom svarade samma som jag. Antingen har sju pers fel eller så har alla rätt - vilket betyder att jag klarade det. Yes!

Idag hade vi föreläsning om hur man skriver en rapport. Vi kommer att ha sjukt mycket att göra nu, som sagt. Vet nästan inte hur jag ska orka med allting, men A:na är bäst och får mig att orka.

Var på Coop idag och handlade. Köpte ett par hörlurar, som så klart inte passade till min mp3, och eftersom jag är lat och allmänt feg så kommer jag antagligen inte att åka tillbaka med dom. Jävla skit.

Och förresten, hur säger man till någon på ett vänligt sätt att man inte vill veta av personen ifråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0