While the world is crashing down.

Vad det är jobbigt när internet krånglar för en. Nu fungerar det igen, och det är alltid gott.

Jag har ganska mycket att göra nu för tiden - faktiskt. Jag hinner inte skriva så ofta som jag önskar, och jag hinner inte göra några designer just nu. Jag är ledsen.


Jag älskar måndagar. Mina måndagar.
Idag hade vi en intressant förelänsing om Typografi. För er som inte vet vad detta innebär så kan jag tala om att hon pratade om diverse typsnitt och vad man ska tänka på när man väljer typsnitt, och storlek, samt avstånd mellan rader och rubriker osv. Det låter kanske tråkigt, men det var faktiskt jätte intressant!

Sen studsade vi hem till Alex, pluggade lite matte och såg på fem avsnitt av Supernatural. Den serien är guld. Jag älskar sådana serier och råkade slå på TV:n igår och såg slutet på Fringe (är den bra?), och det är säkerligen en serie jag ska börja följa.  Älskar sådana där serier, även fast jag kan bli galen på att jag inte fattar allting som händer.

I helgen var jag i Göteborg med Charlotte och Elin. Vi var på Ladies Night, och jag kan utan tvekan säga att det var mycket bättre förra året. Jag slösade en massa pengar på ganska onödiga saker. Jag köpte ett par högklackade skor för alldeles för mycket pengar, som jag dessutom stapplade omkring i på göteborgs gator. Det var andra gången jag hade högklackat och jag höll på att avlida. Varför utsätter man sig för sådan smärta frivilligt? En skön känsla att ta av sig skorna i alla fall. Dessutom gjorde jag äntligen min tragus ("skönt, då kan man slippa höra ditt tjat!") och det blev jätte snyggt (: Köpte även två skivor, Ebba Grön - Live och Bob Dylan Greatest Hits.

Det är helt sjukt. Jag kan inte gå in i en skivaffär längre utan att komma ut med minst en skiva. Dagens I-landsproblem?

Mitt liv är stabilt och jag trivs väldigt bra. och vi har äntligen bokat resan till KÖPENHAMN nu. Vi åker i December, så det är allt ett bra tag kvar, men vi tänkte att vi kunde julhandla lite också samtidigt. Jag hatar julen.

Sitter och lyssnar på Beat it med Michael Jackson. Jag gillar den låten, den får det att rycka så himla gött i min kropp. På ett bra sätt.

Nu ska jag rita lite i Illustrator, har inte gjort det på flera dagar, och jag saknar det lite grann (:

Vi hörs, kuess
/S

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Sv: Haha, vad gullig du är . :D Men det är bara & fortsätta & testa, du kommer nog fixa det snart. ;)

2008-10-06 @ 20:47:18
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åhh, va snällt! Det är inga problem, har inge bråttom. Kramar!

2008-10-06 @ 20:51:34
URL: http://klatsch.blogg.se/
Postat av: Leorg

Du är sötnos.. det vet du väll?

2008-10-06 @ 22:16:17
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0