Usch..

Ju  mer jag lyssna på spelandet i inlägget innan, desto värre låter det. Jag hör bara en massa gnissel. Uäck! Nåja, jag hade stängt av datorn, men kunde inte sitta still. Fick lite ångest så jag slog på den igen och sysselsatte mig med illustrator.

Det är kul att så många frågar om jag kan göra era bloggdesigner. Det gör mig jätte glad att ni frågar mig, eftersom det är bland det roligaste jag vet. Stort tack till Mirre, som har skickat många människor till mig (: Jätte kul, verkligen!



Jag har satt igång The Pianist, och sitter nu och slötittar på den. Den är sjukt bra, och jag hade jätte svårt för Adrien Brodys nästa i början, men man vänjer sig allt eftersom (: Åh, passa på att se The Jacket också, helt underbar film.

Detta är det sista jag skriver för ikväll.
Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0