Typiskt mig..

Jag somnade på tåget mellan Jönköping och Falköping. Jag hade totalt missat att jag skulle byta i falköping och trodde att det var ganska lungt. När jag vaknade upp så hade tåget startat, i riktning mot göteborg. Panik! Jag letade upp konduktören, som började att kolla tågtider åt mig. Hon hittade inget bra, då dök det upp tre personer som skulle av i floby. Dom talade om för mig att det skulle komma ett tåg om fem minuter, ett tåg som inte var med i någon tidtabell (?!).

Så i floby fick jag springa över till det andra spåret - jag hade tur, tåget var försenat. Annars hade jag missat det. Det var en bra bit man var tvungen att gå för att komma över till andra sidan rälsen. Jag fick vänta i en kvart, och kom till skövde en halvtimme för sent. Konduktören i floby skrattade bara åt mig när han såg min biljett, och Anon flinade också åt mig när jag äntligen dök upp (:

Sen gick jag till Riviera tillsammans med Jimmy och åt pizza. Hade gärna följt med honom till Voda om det inte hade varit för att mitt sista tåg gick klockan nio. Jag var hemma igen vid kvart i elva.

Jag vaknade för 40minuter sen, och det var riktigt skönt. Såg färdigt på Corpse bride och åt lite frukost. Jag måste verkligen köpa mat, jag har bara skitavancerade grejer hemma. Frysta, och med tanke på att jag inte har någon micro så tar det jätte lång tid för allt att tina upp.. Och med tanke på mina matlagninsskills så vågar jag inte tina det i ugnen.

MEn idag ska jag äta ärtsoppa, och det ska bli så gott, så gott.
Runt tre rycket så åker jag till Göteborg! Kaching! Min bror ska möta mig på stationen. Ikväll ska jag, Viktor, Charlotte och Elin se Patrik 1,5, har någon sett den?

Imorrn ska vi gå på Ladies night i Scandinavium. PETER STORMARE, Henrik Hjelt och ja.. Martin Stenmarck. Förra året var KJELL BERGQVIST och MICKE TORNVING med, och dom var bäst. Jag älskar Kjell Bergqvist och tycket att han är skitkul och jätte bra.

Satan, nu SKA jag städa. Och börja packa lite smått.
Ha en bra helg, så hörs vi på söndag igen.
Küss och smek!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag har sett den. Jag grät. Men det är ingen inget ovanligt! :)

2008-10-03 @ 12:20:00
URL: http://spokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0