Oj, oj, oj..

Jag har sovit mig igenom hela dagen. Trots att jag sov sjukt mycket inatt (kanske är det därför jag är så trött?).

Dessutom glömde jag mobilen hemma i morse, eftersom jag hade sjukt äckligt bråttom. Jag försov mig en halvtimme, och med tanke på att jag går upp 40 minuter innan bussen går så blev det liite stressigt.

Var hemma hos Alex och käkade förut. Vi såg på två avsnitt av Supernatural. En väldigt bra serie, i alla fall första säsongen. Jag och pappa satt som klistrade när det gick på tvåan förra hösten.

Det är den 1oktober idag. I helgen ska jag till Göteborg, träffa bröder och gå på Ladies Night (:
Imorrn ska jag till skövde en sväng.

Oh, jag hade matteredovisning idag. Troligtvis klarade jag den inte. Jag minns ingenting av att jag var där över huvudtaget, men det var jag i alla fall. Sinnesykkt.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Mail! :D

2008-10-01 @ 16:23:16
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0