It makes me feel alive..

Auch wenn es weh tut schrei so laut du kannst!
Känner mig så där töntigt stressad och fullkomligt värdelös. Det känns som om jag sover med öppna ögon. Huvudet susar och dunkar och slår.


Imorrn ska jag åka härifrån 10.35, för att fika med min kusin innan jag flyr tillbaka hemåt till Jönköping. Jag vill jätte gärna hem, men samtidigt inte. Jag vill bara att dagarna ska stå still.

Denna dagen har varit väldigt dimmig, jag kan inte beskriva det med ett bättre ord. Jag hatar söndagar - verkligen. Det är den värsta dagen som finns, och det har det alltid varit, och kommer antagligen alltid att vara.
Skit.

"I know what it's like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in but you can't. How you hurt yourself on the outside to try to kill the thing on the inside." - Susanna Keysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0