Haha..

Upptäckte att 40 year old virgin går på TV, visst är den filmen bra?
Jag har ändrat lite småsaker på bloggen. tycker nästan att det är lite för mycket nu, så jag gör kanske om den helt någon dag. Men nu har jag ju äntligen vant mig vid den. Kanske bara ändrar headern lite, vi får se (:

Nu ska jag tjöta lite med min bror på msn, sen så ska jag lägga mig och läsa. Jag måste verkligen läsa ut bokjäveln. Jag känner inte alls för det. Vill bara supa skallen av mig.

I veckan är det skapligt lugnt. Är bara i skolan på måndag, sen projektmöte på sidag, sen studiebesök på ett tryckeri på onsdag. Sen är jag ledig. Gott. Kanske sticker till brorsan i Götet någon dag eller två.

Har ätit så äckligt mycket denna helgen att jag bara vill sätta mig ner och gråta.

Känner mig lite tom, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0