Got a nasty habbit called Rock n' roll

Det blåser som sjutton här. Det är helt galet. Kommer säkert att blåsa äckligt mycket imorrn också när jag ska vänta på tåget. Det kommer garanterat att regna. Snöa skulle inte heller förvåna mig. Men som tur är så har vi ju äntligen fått en väntkur att stå i så man slipper bli pisseblöt (: haha

Zelda ligger på stolen intill mig. Hon har svansat efter mig nu i tio minuter, och jag har klappat henne och matat henne och så. Hon är lite hispig nu för tiden. Rycker till för varenda liten grej. Hon har just slutat gå omkring på tangentbordet, och det glädjer mig.

känner mig lite rastlös. Funderar på att gå och lägga mig snart.
Ska väl kolla lite på film och sen sova. Eller strunta i det och läsa typografisk handbok istället.
Är det inte scrubs nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0