Dum (:

Upptäckte nu att dom inte ställt om klockan på datorerna ännu. Så klockan är 15:43 nu istället för 16:43 som det står på skärmen.

Detta har jag åstadkommit idag;


Nu strömmar Übers ende der welt ur höglurarna och nu ska jag åka hem. Ska fortsätta hemma tänkte jag.
Plus att jag måste skriva min analys, det ska ju inte behöva ta sån himla tid!

Min mp3 är helt dum i huvudet. Den byter låt mitt i en annan låt, och kollar man på displayen så står det fortfarande att det är den låten som den bytte ifrån. Och nyss så dog den, och i morse så hakade den upp sig i två minuter, för att sedan hoppa igång igen. Tröttsamt! Den är bara två år gammal också, det stör mig.

Sticker nog hem redan på torsdag och kommer hem på lördag/söndag. Ska till Anon på torsdag, och tänkte att det är lika bra att åka ända hem då. Vi får se. Jag orkar inte tänka över huvudtaget (:

FREI IM FREIEN FALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0