Did you ever know you were my hero?

Hmm.. som synes så har jag bytt design. Detta blir nog bara en tillfällig. Jag kommer nog byta tillbaka till min förra design. Blev inte så värst nöjd med denna, men ska testa den ett tag. Kanske ger bort den till någon annan eller så.

Jag vänjer mig kanske. Men visst var min förra snyggare?
Jag vet att denna ser lite fucked up ut i Explorer, men då får ni allt övergå till Firefox, som är mycket bättre (:

Jag gick in på denna sidan för att kolla vad min blogg är värd. Den är tydligen värd 1282 kronor. Okej? Och hur räknar människorna ut det? Någon som vet?

Jag har nu sett på 40year old virgin. Den har tydligen börjat om igen ser jag nu, för nu har det gått en halvtimme på filmen. Så bra koll har jag.

Jag ska börja kolla lite på Ps. I love you, eller kolla ett Beverly Hills avsnitt (Dylan - mumma!) och sen ska jag lägga mig. Jag ska ju faktiskt upp relativt tidigt imorrn. Okej då, jag ska gå upp klockan 8.45, men som den sanna nattmänniska som jag är så är det sjukt tidigt.

Ska nog sitta med Illustraror imorrn, har inte gjort det på evigheter känns det som. Längtar nästan ihjäl mig (: Jag känner mig ganska besatt..

God natt <3

Jumbiee (:

Kommentarer
Postat av: Balle

Kolla på P.s. I love you! hur söt som helst!.. Och alla irländare är mums!

2008-10-20 @ 00:03:56
URL: http://kallamigbella.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar: Underbar dialekt! Jag måste dit.

Det är lugnt.. bra att säga ifrån ordentligt istället för att mesa.. och jag ska släppa det.

2008-10-20 @ 00:11:34
URL: http://kallamigbella.blogg.se/
Postat av: MIRRE

Jag lägger upp bild när ja fått de sen! ;) beställde mitt från betties galleria ! Godnatt kramar

2008-10-20 @ 01:17:21
URL: http://miirre.se
Postat av: Kajsa

Åh jag älskar den animationen och den delan av zimmer 483 dokumentären! Så himla roligt och gulligt haha :D

2008-12-14 @ 23:04:50
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0