Detta är kärlek för mig.


Det här.. jag kan inte förklara det, men detta är kärlek för mig. Jag har velat ha en sån här enda sedan jag var liten. Jag minns fortfarande första gången jag såg en sån här. Jag föll pladask. Dom är så otroligt SJUKT snygga. Verkligen. Jag kan inte ens beskriva känslan jag känner när jag ser sådana här mikronfoner. Mitt hjärta slår ett extra slag. (:

Denna finns på musikbörsen och kostar 1.645:- (Ge mig!)
Det är synd att jag inte har någon sångröst. Hade jag haft det hade jag utan tvekan köpt en sådan.

Det sjuka är att jag verkligen kan sitta och kolla på den bilden hur länge som helst utan att tröttna. Nu ska jag göra klart en uppgift i Illustrator. Küss


Wo sind eure hände. Zimmer 483 DVD:n
Kärlek: 2:35 - 2:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0