af blomberg

Befinner mig nu i föräldrahemmet. Tog med mig min dator hem, dels för att göra lite skolarbete och dels för att jag inte klarar av mammas och pappas dataskärm! Jag får ont i ögonen av den!

Mamma grep tag i mitt hår förut och insåg att jag behövde klippa mig - no shit! Jag talade om för henne att det var dyrt, så nu ska hon bjuda mig på en klippning. Nice work. Tack!

I morse när jag gick ut (runt ett) så var det SNORKALLT ute. Jag var smart och tog på mig en jacka för en gångsskull.. När jag kom ner till rese så vägrade den jävla automaten att skriva ut mina biljetter, så jag var tvungen att beställa nya (eftersom dom inte kunde skriva ut dom någon annanstans) och betala för dom en gång till! Jag hatar't!! Kändes sjukt äckligt ovärt.

Imorrn ska jag in till stan och strosa runt på torget och i affärer. Jag är lite ledsen för att jag inte får se finalen av Tila Tequila ikväll, men jag känner att jag antagligen klarar mig bra utan det. Sov för övrigt tio timmar i natt. Det var inte helt fel..

Pappa kollar på världens dåligaste film; Undercover Brother. Kommer antagligen sluta med att jag också sitter där.
Nu ska jag göra klart en design, och sen jobba lite i InDesign.

Imorrn får ni passa på att gå på kyrkogårdar, imorrn natt är det som allra finast.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0