You're the voice try and understand it

Hej allihopa!

Hoppas eran helg har varit super! Jag har mest suttit inne, med en filt virad om kroppen och kollat på Buffy. Jag och Charlotte blöjde igenom halva säsong fyra. Var ett tag sedan jag såg dom avsnittet, lite kul.

Idag har jag varit sjukt duktig och tränat. Ja, det är sant. Jag är förvånad själv faktiskt.
Kan meddela att det är första advent idag - för er som inte visste det. Det upptäckte jag när jag gick till gymmet ifrån bussen. Hästar, tomteluvor och tomtar överallt. Och Julmusik. Körer och orkestrar. Kändes lite mysigt för ett ögonblick, men den känslan gick över då jag trampade i häst skit.

Imorrn sticker jag söder ut i landet - mot malmö och kommer inte hem förrens på torsdag. Jag tar inte med mig min dator, och jag kommer att sakna den något så fruktansvärt.

Moi und Anna åker  härifrån på e.m imorrn och Alex och Fredde hoppar på tåget nere i Hässleholm. vi ska bo i Annas brors lägenhet. På tisdag ska vi till Köpenhamn och spana in denna utställningen. Ska bli sjukt kul.

Nu ska jag lägga in musik på min sandisk, ta en macka, sen ska jag städa, diska och packa. Om inte annat så hörs vi när jag är hemma igen.

Jag hade gärna befunnit mig i Hamburg just nu. Men en fin biljett i handen och fjärilar i magen. Antar att många känner som jag. Lina är där, och det ska bli sjukt spännande att läsa hennes blogg när hon återvänder därifrån.

Blogga mycket nu så att jag har mycket att gotta mig i när jag kommer hem.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0