The Garden's Tale - Volbeat


anna tipsade mig om ett band idag som hon trodde att jag skulle gilla. Och visst fasen var dom bra. Volbeat heter dom och är tydligen Danskar. Jag visste inte att danskar kunde göra musik, men det kan dom tydligen.
Låten ovan fastnade jag starkt för. En typisk låt som jag skulle kunna älska.

Nedan är en cover på I only wanna be with you <3



Btw, det blir nog Bologna runt nyår, tillsammans med Viktor och Elin, skulle vara guld. (:

"sofia, hur klär sig en hora?"

Kommentarer
Postat av: Martin Larsson

min bror tipsade mig om volbeat för ett par veckor sedan.. men jag vill bara spy på hans röst och musiken är på tok för snuskig.



dessutom finns det ju många bra danska musiker!

2008-11-14 @ 16:34:24
URL: http://blogg.boeckling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0