Schau dich um dann siehst du mich.

Det är en av världens finaste låtrader. Jag lyssnade på den låten förut, och jag bli alltid tårögd när jag hör den.
Sitter  hemma hos alex, vid en internetanslutning som är.. sådär. Bloggen dummar sig lite för tillfället. Ser sidan konstig ut så är det bara att uppdatera den tills den ser okej ut.

Sitter och nynnar på Turistens klagan av cornelis vreeswijk. I brist på annat. Har inte ätit vettig mat sedan igår morse, jag är jätte hungrig. Vi ska ut och käka någonstans sen tror jag. Vore jätte gott om inte annat.

Sitter med en uppgift. Göra om en tidning. Jag är inte klar med framsidan ännu och den ska vara klar imorrn vid midnatt. Känner att stressen kommer smygandes nu. Sakta med säkert.

Anna visade foton på oss ifrån våran första vecka här i skolan. Party bilder, och jag minns inte att en enda av dom bilderna togs. Jag var på tok för packad, men jag hade tydligen väldigt kul.

Nu  måste jag fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0