Puh..

Jag hoppas att ni hade en sjukt bra fredag. Det hade jag. Och jag vill tacka Anna för att hon är så jävla bäst. Alex stack ner till Lund, så jag och anna bokade biljetter till madagascar 2. Den var helt klart sevärd, men jag föredrar dock ettan fortfarande. Jag älskar pingvinerna - för er som missat det. Dom är verkligen så himla vackra.. naaw.

Jag var och tränade igår, och åkte sen till skolan för att gå på en matteföreläsning. Vi fattade ingenting. Under pausen gick vi ut ifrån salen och gick runt i skolan där ett flertal företag stod med varsin monter och en massa pennor, frukt och godis. Anna lyckades samla ihop en stabil frukost till oss båda, som vi njöt utan under resterande tiden av matteföreläsningen.

Efteråt gick vi och handlade mat - det billigaste vi hittade eftersom vi båda är i princip panka (pengar på tisdag!). Det blev hamburgare, bröd och pommes. Så sjukt gott. Anna blev helt imponerad av mitt kylskåp. Just nu har jag en creme freiche burk, en lök, tre potatisar, en hudkräm, parfym, ketchup, tomatpuré samt en halv liter mjölk. Ja, jag hatar att laga mat, och köpa mat. Det är bland det tråkigaste jag vet (:

Vi satt och kollade på Aladdin. Väl vid bion köpte vi en stor popcorn och anna köpte en liter cola. Fy fan. Vi var sjukt mätta redan innan, och popcornen och colan gjorde ju sin del. Jag dricker inte cola - har druckit cola två gånger i hela mitt liv, och gillar det inte, så jag satt och smuttade på min päron mer. Vi åt ungefär 1/4 av popcornen, så vi gick hem till Fredde och gav resten av popcornen och colan till honom.

Satt och kollade lite på Idol innan jag tog bussen hem och slappade framför tv:n resten av kvällen. Nu ska jag hoppa in i duschen, åka ner till biblioteket och lyssna på bra musik och plugga till tentan som jag har på måndag, som jag knappt har pluggat till.

Ja, jag är alltid ute i god tid.
Küss

Ikväll ska jag nog se Twilight, någon som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0