Japp.


Jag började kolla på Lword vid ett tiden inatt, jag kunde verkligen inte somna. Det var inte förrens en halvtimme in i avsnittet som jag upptäckte att det var 1,5h långt. Men ack så bra det var! riktigt bra serie. Jag vet att Nina och Bella talat gott om denna serien, men jag har aldrig fått tummen ur och kollat in den. Men helt okej. Jag ska kolla på ett avsnitt till ikväll och se om det fortfarande är något att ha, är det avsnittet dåligt så struntar jag i dom andra.


Känner mig så fruktansvärt orolig, men kan inte sätta fingret på vad det är.

I can't hear the echo of my footsteps,
Or can't remember the sound of my own name.


Kommentarer
Postat av: Bella

Serien är lite seg åste jag erkänna.. men helt ok tidsfördriv.

2008-11-13 @ 12:04:15
URL: http://kallamigbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0