Jag är bara tvungen.


Bill....

Nu ska jag se första avsnittet av L word. Se om det är någon serie att ha, eller så ska jag se lite My so called life. Jared Leto är inte tråkig i den serien (eller vad säger du Bella?). Jag var jätte kär i honom när jag var liten (vem var inte det?) Hoppas att ni haft en bra dag. Min dag har varit ganska ovärd.. Oh, var och kollade på en lägenhet här uppe på Dalvik tillsammans med fredde, alex och anna. fredde und alex kanske ska flytta hit upp - yey! Den var väldigt fin i alla fall. med en walk in closet. man riktigt såg hur alex sken upp och resten av visningen skuttade hon omkring och var skit glad, hon är så söt.

är fortfarande lite nervös inför fredag. jag har inga "fina" skor. Jo, ett par - som jag gått i en gång;

Och det var på ladies night på Ullevi i Göteborg. I en jävla massa trappor, massa kullersten och gud vet vad. Det var andra gången i hela mitt liv som jag bar högklackat och jag blev snabbt påmind om varför. Det är sjukt snyggt, men.. ja.. Jag är nöjd med mina kängor och mina converse ;)

Jag är sugen på att införskaffa mig en snygg keps. Hittade en snygg, men den kostade 600:- (!) Helt sjukt. Ska beställa ett nytt smycke till min tragus också + beställa ytterligare en tid för en ny piercing + fixa diverse julklappar (pappis, mammis, daniel, viktor, challutt und ejlin..?) + beställa tid hos frisören - som jag sagt att jag ska göra i tre månader nu. Men nu när mamma betalar så blir det nog av (:

Funderar på att färga håret samtidigt också. Mörkare. Inte svart, men mörkare.
Det är snart jul och det är ungefär två månader tills jag blir tjugotvå.
Blä

Inatt somnade jag till Thåströms underbara stämma. Inatt blir det nog Bob Dylan.
ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Nina

L word är den bästa serien ever. Jag har sett alla avsnitt kanske 10 gånger och det bästa av allt är att dom håller på att spela in sen säsong till just nu, dessvärre är det den sista!

2008-11-13 @ 09:36:48
URL: http://spokstad.blogg.se/
Postat av: Bella

Den serien kommer aldrig att bli tråkig!

2008-11-13 @ 11:49:46
URL: http://kallamigbella.blogg.se/
Postat av: lina

BILL; BILL; BILL;BILL

bilder på honom får mig alltid att små lee:P

2008-11-13 @ 16:50:02
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0