HJÄLP

Jag kollade på Design: Simon & Tomas på trean och jag kände lite panik. För det första så la dom in en jätteröd matta i hallen, och för det andra så målade dom vardagsrummet GULT, och då menar jag inte ljusgult eller senapsgul, nej, nej, det är verkligen KYCKLING GULT. Jag får panik bara jag tittar på det, och jag skulle få ännu mer panik om jag faktiskt bodde där. Dom är lite tveksamma till färgen själva, men hinner inte - eller vill inte - måla om. Herre gud.. Skulle jag kommit hem till det vardagsrummet skulle jag bara skrikit..

Jag har aldrig förstått tjusningen med detta programmet, men jag åste faktiskt erkänna att dom är väldigt roliga. Det är sjukt kul att lyssna på Simon (?) när han bryter på svenska. Helt underbart.


Har varit i skolan en sväng. Var på en tråkig föreläsning, och jobbade lite med vårat projekt. Jag känner mig inte stressad längre.  Jag är stressad, men känner mig inte stressad. Låter det logiskt över huvudtaget? Mitt huvud dunkar och ögonen svider, men jag är ändå på ganska bra humör. Jag har diskat. Jag började plocka upp kläder ifrån golvet, men avslutade det inte. Jag la alltihop i soffan istället (:

Gjorde världens godaste köttfärssås förut. Jag blev sjukt förvånad att den blev så god som den blev. Jag har lyckats sätta eld på två saker sedan igår. En pappåse samt bakplåtspapper. Båda med hjälp av spisen. Lyckades även smälta en plastpåse på spisen i helgen, men vem har inte gjort det? Matlagning är inte heller min grej. Men jag försöker. Och det är väl charmigt.

Igår tappade jag bort mina makaroner. Ja, det är sant. Jag tappade bort mina makaroner som jag precis hade kokat i en kastrull. Jag hittade dom några minuter senare i duschen. Det finns en bra förklaring, men jag väljer att inte skriva den. Men den finns, tro mig.


Är trött. Känner mig som Bill just nu. Oh, btw, jag försov mig i morse - igen! Det är helt galet. Jag försov mig hela förra veckan. Jag är verkligen s-ä-m-s-t på att gå upp på mornarna. Jag har alltid haft svårt för det, och det vill inte riktigt gå över. Det ligger väl i familjen, mina bröder är likadana. Jag ska stänga ner nu, och sätta mig framför Tv:n. Küss

Min kväll ser ut som följer:
21.00 - 22.00 Two and a half men
22.00 - 23.00 Troligtvis Prison Break, eller Boston Tea party
22:30 - 23:00 Weeds
23:05 - 00:05 Scrubs

Kommentarer
Postat av: leonita & egzona

Nu har jag(Leonita) svarat på frågor för din skull! <3

2008-11-10 @ 21:37:28
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0