Har hela sverige snö?

Det verkar som att hela sverige har snö, utom vi i jönköping? Igår snöade det lite, men när jag kom ut ifrån bion igen var den borta. Jag var inne på Kenzas blogg och såg att dom hade sjukt mycket snö - om hon inte har gnidit in sin hund med florsocker, men det känns tveksamt ;) Fick mms ifrån Alex igår - som befinner sig i Lund och där är det tydligen också tjockt med snö.

Pratar med min käre vän Charlotte, och hemma i Lidköping verkar det som att det är ungefär samma väder som här. Dvs, lite fjuttig fjollsnö som ligger vid kanterna, och som mest kan liknas som frost. Jag lyckades knöka ner ett par raggsockar i mina converse förut, så nu är dom ännu mer uttöjda än dom var ifrån början. Jag måste snöra dom så jävla hårt nu. Jag har väldigt smala fötter, och conversen är dom enda som passar mina fötter perfekt.

Nu ska jag rita lite i Illustrator, blir antagligen Bill, eftersom jag har tänkt på det de senaste dagarna. Eller Audrey Tautou. Hon är ju äckligt vacker. Vi får se..

JAG VILL GÅ PÅ KONSERT. Helst Tokio Hotel eller Simple Plan. Eller Amy MacDonald.

First we take manhattan, then we take Berlin.

Kommentarer
Postat av: lina

sv: JA LOVAR att skriva hehe 1000000 bilder .. kommer bomba framför allt bill med min kamera heheh

2008-11-22 @ 16:25:54
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: lina

sv: do signerar skivor , men har hört att dom ska uppträda, men gillar att inte veta 100 vad som händer liksom mer kul med överaskningar ju haha

2008-11-22 @ 16:52:13
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0