God morgon!

Ja, jag vet vad klockan är, och det känns ont att skriva god morgon, men det är precis vad det är.. Fy fan. Min dyngsrytm är helt upp och ner. När gick jag och la mig? Vid två tror jag, och jag vaknade runt två. Jag sov alltså i tolv timmar. Det är ganska sjukt.

Jag har läst lite ur grafisk kokbok, och d et känns oroväckande bra. Jag är inte ens nervös inför tentan imorrn, eftersom jag är så inställd på att jag inte kommer att klara det, utan kommer att få göra om den samtidigt som min matte tenta, men det känns helt okej.

Jag ska fortsätta läsa lite, vi hörs nog senare.
Küss

Kommentarer
Postat av: Nelly

haha, nej men se den. Den är skitbra! du kommer inte ångra att du såg den:P

2008-11-23 @ 15:18:40
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0