Att prata med Anna och Alex på msn är som att..

springa rakt in i en vägg och sedan falla yr till marken.
att prata på msn är jobbigt i sig - jag är sjukt dålig på det då det bara är jag och någon mer. När man blandar in ytterligare en person blir det ännu rörigare. Dock väldigt praktiskt när man ska disskutera om arbete och så, men ack..

Fast det är förbannat roligt att prata med dessa två ändå (:

Jag har börjat bli kallad för Benny. Anna kallade mig det förut, och det hänger i. Alex är Kalle och Anna är.. Uffe, i brist på annat. Vi var sjukt trötta förut, det är det enda förklaring jag kan komma på.

Edit: Anna och Alex är sjukt onda människor. nog för att jag är ganska ond ibland, men jag är ond i det tysta (:

"Heave! Heave like you're being paid for it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0