081114 Centrum

Lite bilder ifrån fredags.


foto: jnytt.se
Mitt hår blev spikrakt igen ju längre kvällen framskred. Om ni ser på bilderna under så ser ni hur lockigt det var ifrån början.

Alla bilder nedan är tagna med alex kamera;

Säger någon mer att jag liknar Katy Perry så får den stryk ;)


Anna skulle prompt ha på sig sin reflexväst. Hon pratar i telefon och jag leker irritationsmoment.













Det får räcka så.. alla andra kort ser ungefär likdana ut.
Hoppas att ni haft en bra helg (:

Nu ska jag plugga lite. Om jag inte fastnar framför illustrator.
Küss


Denna bilden la alex upp på facebook. är jag lik henne? nej, skulle inte tro det.
Hon är ju snygg iofs så tja.. kanske ska ta det som en komplimang?
Bara det att hon är så sjukt irriterande.


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Kathy må vara irriterade men sjukt vacker! And yes, you look like her :)

2008-11-17 @ 15:18:27
URL: http://miirre.se
Postat av: Leonita & Egzona

Naw, vad söta bilder! :D

2008-11-20 @ 20:45:15
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0