You and me against the world

Vet ni vad jag ska göra om en halvtimme? Jo, jag ska ta bilen och dra ner till Göteborg och hämta en central. Sedan ska jag åka tillbaka hit och dumpa grejerna. Varför jag ska göra detta?
Dom andra hinner inte. Alla har varit på fabriken där jag ska hämta sakerna, och dom kan vägen dit. Jag har aldrig varit där, så det ska bli väldigt intressant, jag hoppas att jag missar massa trafik.

Det blir nog korv till lunch idag. Typ.
Ses runt halv tre.
Messa mig gärna, jag lär ha tråkigt.

Küss

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja verkligen, det finns ingen tvekan om saken :D. Ja skit kul med studenten :D å min söta komis fyller 18 idag, fast vi andra fyller 19 snart:P. Men gott med kort hurru du haha :D göra i helgen då?

2008-05-31 @ 12:04:17
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0