Lägger pannan mot bordskanten och suckar.


Jag har precis insett att jag kommer att missa bussen. Jag tänker inte skynda mig ens lite grann. Det är varmt på mitt kontor (det skulle vem som helst tycka). Mitt huvud är borta sedan lunchtid och det enda jag har i hjärnan är vad jag ska göra för att få tiden att gå fortare. Då kom jag på att jag kunde skriva lite, det brukar göra mig på lite bättre humör, samt få tiden att gå lite fortare.

Det som jag gör mest om dagarna är att planera billigaste resor till olika ställen i europa. På senare tid mest tyskland, frankrike, italien och danmark. Jag har varit så inställd på att se något stort band i sommar (utomlands) att jag har kollat upp vart dom ska uppträda och planerat hur jag billigast kommer dit (oftast billigare än man tror!). Jag har till och med gått in på sidor där man kan lifta med andra. Ett tag funderade jag allvarligt på att ringa till någon lastbilscentral och fråga om någon hade ärende till Paris eller Rom. Jag är ganska charmig - I know. Man kan även kalla detta för tristess - men det är ju en tolkningsfråga.

Se där, ja. Nu är det dags att gå till bussen.
Sofia - Världen 1-0
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0