JA! JA! JA!

Peace and love har kommit med ett nytt bandsläpp.

 Thåström ska komma och uppträda nästintill aukustiskt! Det blir tredje gången jag ser honom live (: Och dessutom ska Mimikry komma också! Det ska bli sjukt kul att se dom också, det har jag velat göra väldigt länge! Fy helvete vilken bra festival det kommer bli, och jag är så GLAD GLAD GLAD!
DLK, Kaizers orchestra, Lillasyster, Neverstore, Mustasch, Nationalteatern, Takida, Hardcore Superstar osv, osv. Och fler blir det för hoppningsvis <3

Nu längtar jag bara tills i höst då Tokio Hotel förhoppningsvis kommer till Sverige, då är mitt musikår nästintill fulländat. Oh, jag och V kanske ska åka till Tyskland i sommar/höst och bo gratis i någon vecka. Sticka till Zürich och grejer. Vore nästan äckligt roligt. Men, som sagt. Vi får se. Hur jag kommer att ha råd? Tja, jag äter inget och köper inga kläder (yeah, right!)

Jag är så glad och har skrattat så många gånger idag, och då tänkte jag på den här videon. Supersött skratt.

Inatt sov jag förbannat bra. Jag gick ut och gick vid elva, och det gjorde att jag hade lätt för att somna. Det var väldigt, väldigt skönt.

Plus att Björn Gustafsson ska vara med i nya Kenny Starfighter filmen. Han ska spela Kennys lillebror Lenny.

Küss

Kommentarer
Postat av: martin

glöm inte dark tranquillity! :)



dessutom får du kika på the 69 eyes.. man kan ju inte vara på festival utan att se ett enda band med nitar och läder ;)

2008-05-14 @ 17:44:23
URL: http://metal.boeckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0