I can hold you when you reach for me.

Jag har haft en riktigt bra kväll. Först så var jag hemma i Blomberg en sväng, och sedan åkte jag med A och C ut och åt på en kina restaurang. Det var sjukt gott! Sen åkte vi hem till mig och umgicks. Sedan gick vi till Majos bar. dom hade jätte bra musik, äntligen sån musik som jag lyssnar på (: men som C inte tycker är så himla bra. Dom spelade Thåström, och han är bäst i världen.

Lyssnar på Tokio Hotel (surprise) medans jag skriver, och nu ska jag kolla på Ally McBeal, säsong fyra. Den när robert downey jr är med. den säsongen är helt klart bäst, och jag älskar den.

Jag är fortfarande snurrig, men på ett bra sätt. Jag somnar nog inatt också..
 Küss!

image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0