Vilken variation.



För tio år sedan..
- var jag elva år. Ville bli begravningsentreprenör, brandman eller yrkesmördare. Jag var besatt av filmerna Léon och Donnie Brasco. Misstänkte att mina "vänner" egentligen var några andra och var ute efter mig. Jag var (är) väldigt paranoid. Jag spelade badminton och var väldigt bra (:

För fem år sedan..
- var jag sexton år. Hade börjat gymnasiet och var deprimerad.

För tre år sedan..
- var jag arton. Jag tog mitt körkort. Det enda bra som hände det året. Sommaren var ett helvete, jag gick i tvåan på gymnasiet, var i ett taskigt förhållande och var fortfarande deprimerad. 2005 var inte mitt år.

För ett år sedan..
- Började allt ordna sig. Jag började spela gitarr och umgicks med personer som fick mig att må bra och tänka annorlunda.
(vad fort tiden har gått fort!)

För tre månader sedan..
- Bestämde jag mig för att bli en jävel på gitarr.

Igår..
- Var jag i Skövde, spelade gitarr och såg för första gången på High Chaparall, och sedan på Scrubs.

Imorgon..
- Får vi se vad som händer.

Om ett år..
- Bor jag förhoppningsvis i Jönköping och har kickat igång lite hemliga projekt.

Nu ska jag jobba. küss!

Kommentarer
Postat av: Korpen

Va lustigt lika våra liv har varit... Men själv fastnade jag visst i den svarta kostymen. Jag gillade också Léon, men yrkesmördare har jag dock inte nerver till...

2008-07-22 @ 15:03:19
URL: http://www.metrobloggen.se/corax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0