Du wirst für mich immer heilig sein

Sitter och kollar lite på Schrei DVD:n på datorn för att få tiden att gå lite. Jag är ute i otroligt bra tid, och det är väl nice. Jag ska till Jönköping en sväng och hämta nycklarna till lägenheten + äta kött.

Hoppas det inte blir så svettigt varmt idag som det var igår, det skulle vara väldigt jobbigt.

i morse vid fem vaknade jag av att V kom inramlandes genom min dörr. Då hade jag sovit i tre timmar. Men som tur var så somnade jag om ganska fort. Vaknade vid sju igen och nu är jag pigg som en kärna.

Jag har lagt in massa bra låtar på min sandisk, så nu är det nästan bara Rolling Stones, Simple Plan, Avril Lavigne och Tokio Hotel. Jag ska inte få tråkigt - det har jag lovat mig själv.

Oh fan, nu måste jag kila. annars missar jag bussen. Och det vore verkligen inte roligt.

Küss


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0