"Don't hang me up and don't let me down"



I natt höll Stones mig sällskap. Låten som spelades flest gånger blev "Let's spend the night together". Jag älskade den låten när jag var liten och har knappt lyssnat på den sedan dess, men så inatt så dök den upp i min musik lista och jag blev helt såld ännu en gång. Den är ju bara helt underbar..

OBS - OVÄRT LÄSANDE - OBS
Det är konstigt. Jag har inte sovit så bra de senaste dagarna, men ändå är jag aldrig trött längre. Jag klarar av att sova mellan fyra och sex timmar per natt utan att bli trött på dagarna. Visst är jag lite gnälligare än vanligt (om det är möjligt), och visst retar jag mig på saker mer än vanligt, men jag känner mig verkligen inte trött. Skönt. Igår var jag hemma en sväng och såg min farbrors nya motorcykel. Den var skitsnygg! Jag har en bild på den på min kamera, och den dyker väl upp här så småningom. 

Jag, mamma och V var vid Hällekis camping och köpte glass, sedan gick vi ut och gick. Jag var tvungen att få några bra kort på oss för att jag ska skicka dom till mitt fadderbarn i Colombia. Fick en ny bild på honom för några veckor sedan och han är så himla söt så att man bara vill krama ihjäl honom! Han ska få pryda mitt kylskåp, som ett tecken på att jag gör någonting bra för någon annan. En liten påminnelse för mig själv när jag känner mig liten och hjälplös. Jag skaffade fadderbarn när jag var.. sjutton, tror jag. Kanske arton. Och i september ska han fylla sex år, fattar ni? Det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Oh, jag rensade ur kläder ur min garderob. Kläder från när jag gick i högstadiet och gymnasiet. Och tro det eller ej - i princip allting var svart. Jag är ju riktigt färgglad nu jämfört med då. Det är nästan lite illa. Men vilka kläder jag har haft alltså. Helt ofattbart att jag kunnat ha på mig vissa saker, men nu är det borta, och jag är nöjd. Eller ja, jag har inte gått igenom strumplådan ännu, det tråkigaste. Det får vänta ett tag till. Jag ska ju inte flytta riktigt än.

Oh, i augusti ska jag och V till Tyskland! Det är typ bestämt nu. Det ska bli så grymt kul och jag ser verkligen fram emot det.. Ska bli kul att se hur vi klarar oss på flygplatser, eftersom både jag och han blir väldigt lätt irriterade/och eller förbannade när vi blir stressade. Det är inte alltför sällan vi slutar prata med varandra och är skit sura på varandra. Men som tur är så går det över ganska fort. Det är bra att han kan lite tyska, eftersom jag knappt kan någon alls. Några enstaka ord, men det kommer jag inte så långt på. Wiee!

Nästa helg ska jag eventuellt (eller ja, jag måste åka eftersom studenten är veckan efter) till Göteborg, haffa min bror och köpa en studentpresent till V, samt hitta något till E - om du läser det här så skriv vad du vill ha ;)

I morgon ska jag på bio - igen. Iron man den här gången. Jag har noll förväntningar på den filmen, men det kan faktiskt hända att den är bra. Robert Downey Jr är ju inte trôkig.  Oh, berättade jag förresten att Indiana Jones filmen var skit och ingenting? Det var den i alla fall. Jag funderade på att resa mig upp och gå, men kändes taskigt att lämna J ensam i salongen. 

Stay tuned --

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja alltså jag skulle verkligen vilja se dem i sommar :). Var en tjej som frågade mig lite spontant om jag inte skulle hänka på till Dortmund i juni. Men jag har ingen aning, vill ju så gärna. Du då? :)

2008-05-29 @ 15:11:10
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camilla

Jaha okej , aa det är jobbigt det där. Jag tror inte jag har råd att åka till Paris desvärre. Pluss att dortmund är den 13 vilket passar perfekt i mina planer haha :P

2008-05-29 @ 15:32:43
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag bor i Solna, hehe nej jag läser bara foto som en kurs i gymnasiet. Men tycker att det är väldigt roligt :) sj då?

2008-05-29 @ 15:44:21
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camilla

Jaha vad jobbigt :(. Okej men det låte bättre :P hur gammal är du försten?

2008-05-29 @ 16:05:43
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0