Blomberg

Sitter hemma i blomberg för stunden, tänkte fixa min blogg, men tror att det är bäst att jag gör det när jag kommer hem. Kommer inte hem förrän runt sju, eftersom jag inte orkar gå ner till Källby och ta en buss, det går inga tåg (heja västtrafik!) och eftersom jag ska få skjuts av viktor.

Är så sjukt trött, och jag vet inte riktigt varför. Imorrn ska jag på middag hos miss C:s föräldrar och sen ska vi till Vara och se Joe Labero. Jag kommer antagligen bara sitta och irritera mig på att jag inte förstår hur han gör. Men det ska bli kul och se i alla fall. På kvällen kanske jag ska till Skara. Men det är ett väldigt stort kanske.

Det är skönt att vara långledig.

Såg på världens sämsta film igår. Angel. Ville egentligen inte se den, men när jag hade lurat miss C till skövde så var jag ju tvungen. Se den inte. Jag ville gå efter halva filmen, men det fick jag inte.

Jag funderar på att gå och se 10 000 BC. Den verkar ganska bra.
Nu ska jag beställa X-men och Sin City.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0